Acta da Asemblea Xeral Extraordinaria do 23 de Xaneiro
ACTA
DA ASOCIACIÓN PLATAFORMA VECIÑAL SANXENXO.
ASEMBLEA
XERAL EXTRAORDINARIA
SÁBADO,
23 DE XANEIRO DE 2.016.
Reunidos
no auditorio Pazo Emilia Pardo Bazán (Sanxenxo), ás 19,00h en
primeira convocatoria, e ás 19,30h. en segunda, coa seguinte orde do
día:
- Elección do Órgano de representación da asociación. (Xunta Directiva)
- Posta ao día das contas e aprobación das mesmas.
- Novidades no tocante ao “catastrazo”.
- Outros temas.
- Colectivo convidado: Neen@s.
- Rogos e preguntas.
Presiden
a mesa de exposición:
Mª
del carmen Camiña Vázquez (Presidenta)
Roberto
Martínez Camiña (Secretario)
Elena
Torres Aguín (Vogal de Sanxenxo)
Comeza
a asemblea, en primeira convocatoria, ás 19:08 h.
A
presidenta anuncia o inicio do plazo de inscripción das
candidaturas á nova Xunta Directiva da asociación,
explicando o proceso e os requisitos que deben ter os candidatos de
cada candidatura, tal e como establecen os Estatutos e o Reglamento
Interno da asociación, o cal está exposto na web da asociación.
O
secretario pasa a anotar os nomes, apelidos e número de DNI
daquelas persoas que queiran presentarse, e recorda de novo os
requisitos e o procedemento.(art. 8 e seguintes dos Estatutos, art.
15 e seguintes do Reglamento Interno)
Ás
19,45h. dáse por concluído o prazo de inscripción de candidaturas
e candidatos, habendo unha soa candidatura presentada, a cal procede
a ler o secretario:
Presidenta:
Mª del Carmen Camiña Vázquez
Secretario:
Roberto Martínez Camiña
Vicepresidente:
José Manuel Camiña Filgueira
Tesoreiro:
Marcial Touriño Rey.
Vogais:
Flora
Rea Quiñones.
Elena
Torres Aguín.
Mª
del Rosario Bea González
Consuelo
López Fernández
Mª
Ángeles Otero Bouzada
Mª
José Rivas Otero
Beatriz
Martínez García
En
segunda convocatoria, o secretario proclama a única candidatura
existente como Xunta Directiva durante o plazo de un ano, tal e como
establecen os Estatutos.
Elena
Torres, como anterior responsable da tesorería, e vogal de Sanxenxo,
pasa a explicar a necesidade de ter unha conta bancaria debido á
comodidade que supón para os/as socios/as á hora de ingresar as
cotas, o risco que supón ter os cartos da asociación nun domicilio
particular, e a existencia da mesma para poder acceder ás distintas
subvencións ás que se poidan acoller a asociación.
Presenta
dúas alternativas entre ás que elexir: banca tradicional ou banca
ética, e explica con detalle cada unha delas.
Tamén
se observa a posibilidade de baixar a cuota anual por socio á
cuantía de 10 euros por ano. Preséntanse as contas e pasan a ser
aprobadas sen obxeccións.
Informa
sobre a súa dimisión como tesoreira en funcións por
incompatibilidades co art. 8 do Reglamento Interno, e que se efectuou
no mes de marzo; o tesoreiro en funcións pasou a ser o vogal de
Vilalonga: Marcial Touriño Rey; e que se publicou na web (facebook e
blogg) da asociación.
Os
membros da mesa explican, axudándose de diapositivas, as novidades
existentes en canto o tema do catastro:
- Tanto o anterior goberno municipal como o actual, presentan unha actitude similar ante as nosas demandas: segue sen existir estudo socieconómico, non existen unhas valoracións reais dos bens inmobles do concello senon unha comparativa provincial, non se redactaron as bonificacións contempladas pola Lei Reguladora de Facendas Locais (art.74).
- Dende o Valedor do Pobo, coa entrada da nova valedora, e tras pórse en contacto co anterior goberno municipal, desvía o foco de responsabilidades na Delegación Territorial do Catastro, e éste último no Concello. Mentras que o anterior asesor do Valedor, e o propio Valedor, admitiron a trámite a demanda por considerar competencia do concello a publicación do estudo de mercado, elaboración dun estudo socioeconómico e a redacción das bonificacións.
- Ante a entrada en vigor da Lei 13/2015 de Reforma da Lei Hipotecaria e a lei do Catastro Inmobiliario, o pasado 1 de novembro de 2015, solicitamos ao concello que promovan a cataloguización dos solos rurais que están clasificados como urbanos sen poseer os servizos requeridos para ser urbanizados e que non cumpren as ordenanzas urbanísticas municipais que os regulan.
- Faise constar a non asistencia de David Otero, concelleiro de facenda do actual órgano de goberno do concello de Sanxenxo en ningunha das dúas reunións que solicitamos; e co que nos reunimos uns días despois nunha cafetería e cuxa conversa non quería que se fixera pública.
- A conclusión que deriva destas conversas foi que o novo órgano de goberno municipal non contempla a redacción dunha nova ponencia de Valores nin unha regularización de forma parcial da mesma, nen a redacción das bonificacións contempladas por lei por non ver comprometidas as arcas do concello, a non ser que se vexan obrigados por un ente superior.
- A avogada que colabora coa asociación, informounos da existencia dunha bonificación que se está a aplicar referente ao IBI e que o concello non publicitou: a referente ás Familias Numerosas. Ponse a disposición dos asociados o impreso de solicitude. Poden enviar un mail ao plataformavecinalsanxenxo@gmail.com solicitándo e enviaráselles aos que o necesiten.
Exposto
esto, procédese a relatar unha serie de novas liñas de acción:
- Solicitude mediante instancia, unha copia compulsada das 1,172 bonificacións presentadas no concello coa anterior rexidora.
- Establcer unha nova comunicación, notificada e en colaboración dunha avogada, á Valedora do Pobo Galego, ou asesor/a para volver expoñer o tema debido ás novidades lexislativas que existen.
- Presentación dun documento formal, firmado por un bufete de avogados que implicaría un coste de entre 50 e 100 euros para a asociación, coa finalidade de presentala ante o concello e outras administracións.
- Nova recollida de firmas solicitando a revisión do plano catastral, e a aplicación das bonificacións.
- Movilizacións.
Na
sección de Outros temas, facemos mención á recollida de
sinaturas, xunto coa FANPA O CON, para solicitar unha
ambulancia medicalizada e un pediatra de urxencias para o PAC de
Baltar; xa que a día de hoxe só temos o servizo da medicalizada
durante o verán, e o resto do ano, en caso de urxencia, o centro queda
sen médico; en canto ao pediatra dicir que o
servizo de urxencias con pediatra máis cercano está en Pontevedra
(Hospital Provincial). A zona afectada non se limita ao concello de
Sanxenxo, senon que se extende tamén aos concellos de O Grove,
Cambados, Meaño, Ribadumia e Poio.
Dáse
paso ao colectivo convidado: Neen@s,
que é un colectivo constante i eficiente que
ten por finalidades achegar aos nenos e nenas con necesidades
especiais, nais, pais e axentes educativos en xeral, actividades,
información, apoio psicopedagóxico e sensibilización á hora de
ofrecer un entorno socioeducativo e cultural integrador e xusto.
No
espacio de Rogos e Preguntas aténdese
a unha reclamación por parte dun dos socios de que cada socio teña
na súa posesión unha copia dos Estatutos e Reglamento Interno da
asociación, a cal está publicada na web, que se leu nas primeiras
asembleas, ás que este socio acudíu, e que está a disposición de
quen queira consultar durante toda a asemblea, xa que é un gasto que
se considera supérfluo e que vai en contra da conservación do
medio ambiente por ser un gasto de recursos naturais (papel) sen unha
finalidade útil e necesaria.
Procédese
a levar a cabo as votacións, só socios, das
distintas actuacións que se pretenden levar a cabo e cos seguintes
resultados:
- Votación de apertura dunha conta bancaria:
- Banco tradicional: 18 a favor
- Banca ética: 3 a favor
- Abstencións: 4
- Votación de petición de subvencións:
- A favor: 20
- En contra: 0
- Abstencións: 5
- Votación de baixada de cuota a 10 €/ano e socio:
- A favor: 20
- En contra: 0
- Abstencións: 5
- Votación de realización de distintas movilizacións, incluídas manifestacións:
- A favor: 24
- En contra: 1
- Abstencións: 0
- Votación de facer un escrito formal por un bufete de avogados para presentar no concello e distintas administracións sobre o catastro:
- A favor: 19
- En contra: 0
- Abstencións: 6
Dáse
por concluída a sesión ás 21,30h. coa
recollida de firmas para as distintas accións que se están a levar
a cabo así como novas altas de asociados.
Asinado,
A
presidenta :
O secretario :
María
del Carmen Camiña Vázquez
Roberto Martínez Camiña
Comentarios
Publicar un comentario